- Opracowanie całościowej efektywnej strategii marketingowej 360 stopni lub poszczególnych jej elementów
- Opracowanie całościowej efektywnej strategii wprowadzenia produktu na rynek
- Wypracowanie pozycjonowania i przekazu marketingowego
- Pomoc w opracowaniu profesjonalnego briefu kreatywnego oraz w procesie kreacji
- Wybór strategii komunikacji, dobór kanałów komunikacji, narzędzi ATL i BTL
- Opracowanie strategii cenowej
- Doradztwo w zakresie strategii dystrybucji i sprzedaży z uwzględnieniem hurtu, aptek oraz sieci aptecznych, e-commerce.
- Stały nadzór nad realizacją opracowanej strategii marketingowej.
- Ocena efektywności działań marketingowych.
Wycena wyżej wymienionych usług ustalana jest indywidualnie, po wstępnej rozmowie z klientem. Wartość usługi może być wyceniana w oparciu o atrakcyjną rynkowo stawkę godzinową, a także jako success fee. Stawka pełni funkcję pomocniczą dla wyliczenia ostatecznej ceny usługi. Umowa podpisywana z klientem zawierać będzie ustalony zakres świadczonej usługi, termin jej wykonania, definicję success fee, cenę netto i brutto, a także zasady renegocjacji, jeżeli w trakcie realizacji za obopólną zgodą zmieni się zakres i/lub termin realizacji usługi.